του Σπύρου Στάλια Είναι να απορεί κανείς το τι «μπαρουφολογία» διακινείται στα ΜΜΕ μετά την απόφαση του Πούτιν ότι η Ρωσσία θα πουλάει εφεξής αέριο και πετρέλαιο με ρούβλια. Άρα ο Πούτιν ξέμεινε από ρούβλια συμπέρανε ένας σοβαρός κατά τα άλλα καθηγητής. Δεν του πέρασε από το μυαλό ότι η Ρωσσια εκδίδ
του Όθωνα Κουμαρέλλα Εντάξει στρατιωτικός αναλυτής δεν είμαι και γι’ αυτό δεν πρόκειται να προχωρήσω σε βαθυστόχαστες αναλύσεις -που ειρήσθω εν παρόδω λιγότερο σχέση έχουν με την πραγματικότητα και περισσότερο με τις επιθυμίες και τις πολιτικές προτιμήσεις των συντακτών τους. Τα πάντα όμως διέπονται









