του Στέλιου Ελληνιάδη Ασφαλώς και αγαπώ τους Ουκρανούς. Το έχω αποδείξει. Έχω κάνει πολύ περισσότερα από όσα έχουν κάνει οι περισσότεροι Ουκρανοί για την πατρίδα τους. Ξόδεψα πάνω από το ένα τέταρτο της ζωής μου πηγαινοερχόμενος στην Ουκρανία. Με πραγματική έγνοια. Η Μαριούπολη έγινε και δική μου πα
του Δημήτρη Μπελαντή Με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία αλλά και πολλά αλλά ζητήματα, σκέφτομαι ότι θα ήταν πολύ καλά να μπορούσαμε να μην ετεροκαθοριζόμαστε καθόλου και να έχουμε ως ριζοσπαστικός, δημοκρατικός και αντικεφαλαιοκρατικός χώρος αυτοτελές σχέδιο και εσωτερικό και διεθνές και πλήρη αυτοτ









