της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη Διερωτώμαι, αν κάποιοι ανάμεσά μας, θα ήταν σε θέση να με διαφωτίσουν, σχετικά με το αντικείμενο της επίσκεψης του κ. Μητσοτάκη στην Κωνσταντινούπολη. Και μάλιστα ανήμερα της εορτής της Ορθοδοξίας….και μάλιστα (όπως είδα σε σχετικές αναφορές) με την Κωνσταντινούπολη να
του Φώτη Τερζάκη* Ξαφνικά, εδώ κι ένα δεκαήμερο ο ειδησεογραφικός βομβαρδισμός για τις «εκατόμβες της πανδημίας» σίγησε. Όχι επειδή το συμβάν θεωρήθηκε λήξαν: τα τιμωρητικά μέτρα της κυβέρνησης κατά των «απείθαρχων» πολιτών σε αγαστή σύμπραξη με τους εργοδοτικούς εκβιασμούς, η δημόσια μασκαράτα της









