(…κυρίως απευθύνεται προς καταστηματάρχες…) του Νίκου Α. Καραβέλου* Λέτε να έχει δίκιο ο Μητσοτάκης; Που θεωρεί όλους μας πρόβατα; Που προεξοφλεί ότι θα πορευτούμε την κακοφτιαγμένη λεωφόρο της ανοησίας που ο ίδιος, ως εργολάβος κατασκεύασε, «επί σφαγή»; Που νομίζει ότι οι μαγαζάτορες θα
150 ευρώ. Τόσο αποφάσισε να κοστολογήσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη αυτό που εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου διακηρύσσει ότι είναι ανεκτίμητο, αυτό που υποτίθεται ότι για χάρη του έχει επιβάλει όλες αυτές τις παράλογες και εγκληματικές πολιτικές. Την ανθρώπινη ζωή. Και τώρα, αυτό το “υπερπολίτιμο», αυ









