του Σαράντου Θεοδωρόπουλου Αυτές τις στιγμές πρέπει, κυρίως, να συμπαραστεκόμαστε σε όσους έχασαν με φρικτό τρόπο τους δικούς τους, αλλά και σε όσους έμεινα στο δρόμο. Και να κάνουμε και κάτι για να απαλύνουμε τον πόνο τους. Στην Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που ο κάθε Αρχηγός είναι ανεύθυνος, και φταίν
του Κων/νου Σταθόπουλου Εγώ δεν έχασα συγγενείς ή φίλους στις πυρκαγιές. Δεν έχασα περιουσία. Έχασα όμως και χάνω κάθε μέρα την ψυχή μου, για την χώρα που χάνεται μέτρο το μέτρο χρόνια τώρα και την μεγαλύτερη ευθύνη δυστυχώς την έχει αυτός ο ανόητος λαός που επιτρέπει εδώ και δεκαετίες να τον κυβερν









