του Ηλία Καραβόλια Επειδή αφθονούν οι αναλύσεις για την άγνωστη νέα εποχή μετά την απροσδιόριστη εξέλιξη της πανδημίας, θα περιοριστώ στο αυτονόητο. Δηλαδή στο ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη νιώθουν, με αφορμή την ύφεση που γέννησε ο κορονοϊός, ότι το χρήμα αρχίζει να στερεύει. Μοιάζ
ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΩΝ ΜΜΕ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ COVID-19 του Όθωνα Κουμαρέλλα Αλλιώς: «Γιωργάκη φάε το φαγητό σου, γιατί θα φωνάξω τον Σύψα και τον Μαγιορκίνη!» (Τον Χαρδαλιά τον αφήνουμε για την… Μαιρούλα) Όπως φαίνεται στα επισυναπτόμενα διαγράμματα από το έγκυρο worldome









