Αλλοεθνείς, αλλόδοξοι και η γαλανόλευκη με το σταυρό

Αλλοεθνείς, αλλόδοξοι και η γαλανόλευκη με το σταυρό


του Γ. Γεωργή

Το άρθρο του κ. Ιγγλέση «Η μεταναστευτική απειλή και η εγκληματική διαχείρισή της» στο greekattack.wordpress.com, στις 11.11.2019 καίτοι παρουσιάζει ενδιαφέρον κι έχει ορισμένα δυνατά σημεία, όπως η ανάδειξη της συμβολής του Ευρώ στην αύξηση των μεταναστευτικών ροών, κατά την άποψή μου πάσχει από σύνδρομα του συρμού:

• Η στάση απέναντι στην ΕΕ και τους «θεσμούς» της δεν είναι τόσο ξεκάθαρη.
• Υπάρχουν αποφάσεις της ΕΕ που επιβάλουν όσα καταγγέλλει ο αρθρογράφος, που απαγορεύουν όσα προτείνει… και πολλά ακόμα.
• Η θέση για “εποίκους” κι “εποικισμό”…
• Ο φόβος μπροστά στο αλλόδοξο, που εύκολα μετεξελίσσεται σε μισαλλοδοξία.
• Το ίδιο το γεγονός της στόχευσης στον ξεριζωμένο κι όχι στον ξεριζωμό, στον μετανάστη κι όχι στην μετανάστευση.

Δεν διεκδικεί -πλάι στα όσα προτείνει- το προφανές:

• Εισόδημα για τον άνεργο,
• απαγόρευση πλειστηριασμών,
• καλλίτερη και περισσότερη υγειονομική και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους, προκειμένου να ασφαλίσουμε τις ήδη απασφαλισμένες υγειονομικές βόμβες των μεταναστευτικών ροών.

Αυτό όμως που με ώθησε να γράψω τούτο το σημείωμα είναι η παρακάτω παράγραφος:

«Η παγκοσμιοποίηση (globalization) δε θέλει σύνορα, δε θέλει οι άνθρωποι να έχουν ρίζες και ταυτότητα, δε θέλει να υπάρχουν εθνικά συμφέροντα, θέλει να δημιουργήσει έναν «κοινωνικό χυλό» που εύκολα θα χειραγωγείται προς τα πολιτικοοικονομικά συμφέροντά της. Ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης μιλώντας στη Βουλή στις 4-10-19 είπε μεταξύ άλλων: “Μακριά από εμάς οποιαδήποτε λογική ρατσισμού και ξενοφοβίας, είμαι υπέρ της πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Μακάρι τα παιδιά όσων μείνουν (σ.σ. των μεταναστών) να αριστεύσουν, αφού πάνε σχολείο και να σηκώσουν την ελληνική σημαία στην παρέλαση”.

»Στις δύο αυτές φράσεις εκφράζεται η εθνομηδενιστική ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης. Οι πολίτες που θέλουν να διατηρηθεί η εθνικά ομοιογενής ελληνική κοινωνία είναι τουλάχιστον ύποπτοι για ρατσισμό και ξενοφοβία».

Προφανώς και συμμερίζομαι την άποψη του γράφοντος περί παγκοσμιοποίησης και πολυπολιτισμικότητας, αλλά …γιατί ακριβώς ο ξένος αριστούχος μαθητής δεν μπορεί να έχει την τιμή να σηκώσει την Ελληνική Σημαία;

Γιατί αυτός που αρίστευσε, μετέχοντας στη νεοελληνικά παιδεία, δεν δικαιούται να τιμηθεί, και να τιμήσει το εθνικό σύμβολο;

Συνεχίζει ο Ιγγλέσης:

«Η γαλανόλευκη με το σταυρό υποβαθμίζεται από σύμβολο του ελληνικού έθνους σε διακριτικό του αριστούχου μαθητή, ακόμη κι’ αν αυτός είναι αλλοεθνής και μουσουλμάνος. Η βαμμένη με ελληνικό αίμα σημαία πρέπει, σιγά – σιγά, να γίνει ένα πανί που θα το κυματίζει ο οποιοσδήποτε σε εκδηλώσεις που θα τείνουν να λάβουν φολκλορικό χαρακτήρα. Το έθνος θα έχει ηττηθεί ολοκληρωτικά όταν θα έχει χάσει την ιστορική μνήμη του και τα σύμβολά του».

Έτσι λοιπόν:

• Μολύνεται το εθνικό σύμβολο όταν το κρατά ο μουσουλμάνος; Δεν υπάρχουν λοιπόν Έλληνες μουσουλμάνοι; Έχει δίκιο ο Ερντογάν;
• Μολύνεται όταν το κρατά ο αλλοεθνής; Οι Γαριβαλδινοί όταν έχυναν το αίμα τους πολεμώντας για την Ελλάδα, μόλυναν τη σημαία μας; ή την τιμούσαν;
• Ακόμα και στην περίοδο της εθνεγερσίας υπήρξαν αλλοεθνείς-μουσουλμάνοι που πάλεψαν ενάντια στον οθωμανικό ζυγό. Δεν πήραν την άδεια του κυρίου Ιγγλέση!

Η σημαία μας δεν βάφτηκε μόνο από ελληνικό αίμα, την τίμησαν με το αίμα τους αλλοεθνείς και αλλόδοξοι. Γι αυτό και δικαιούνται να τη σηκώνουν με τιμή και αλλοεθνείς και αλλόδοξοι!

Δεν τιμάει τον πατριώτη Ιγγλέση, τον δημοκράτη Ιγγλέση η συγκεκριμένη άποψη!

Οι πατριδοκάπηλοι, οι διορισμένοι από τους κατακτητές πρωθυπουργοί και υπουργοί της κατεχόμενης πατρίδας -ανάμεσά τους και δαφνοστεφείς στρατηγοί της νίκης του Αλβανικού έπους- θεώρησαν μεγάλη “συμβολική” νίκη τους, το ότι πάνω από την επίσημη έδρα της “Ελληνικής Πολιτείας”, όπως ονομαζόταν το κατοχικό κράτος -ήδη μοιρασμένο σε τρείς κατοχικές ζώνες- η γαλανόλευκη με το σταυρό κυμάτιζε μόνη της, χωρίς να πλαισιώνεται από τη σημαία και τα σύμβολά του κατακτητή. Τρίχες! Φτηνές δικαιολογίες δοσίλογων, ανόητη απολογητική του δοσιλογισμού! Βαυκαλίζονται με συμβολικές νίκες όσοι δίνουν “γην και ύδωρ”! Δεν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτούς ο Ιγγλέσης!

Ένα έθνος χάνεται ολοκληρωτικά όταν δεν πολεμάει τον κατακτητή! Όταν στο όνομα της υπεράσπισης της ιστορικής του μνήμης και των συμβόλων του, παραδίνει την διαχείριση του παρόντος και του μέλλοντός του σε ξένα κέντρα αποφάσεων, όταν αφήνει την υπεράσπιση των εθνικών του συμφερόντων και των συνόρων του σε ισχυρούς “συμμάχους”.

Τότε και μόνο τότε, τόσο η ιστορική μνήμη του και τα σύμβολά του, όσο και οι εθνικές επετειακές εκδηλώσεις του θα λαμβάνουν φολκλορικό χαρακτήρα!

Όχι όταν παρελαύνει ο αλλόφυλος ή αλλόδοξος αριστούχος με το εθνικό σύμβολο!

Η καταγγελλόμενη αντίληψη του Μητσοτάκη ταυτίζεται στην ουσία της, με την αντίληψη του καταγγέλλοντος Ιγγλέση, μόνο τα πρόσημα αλλάζουν: όπου βλέπει “θετικό” ο ένας, βλέπει “αρνητικό” ο άλλος. Και τούμπλαλιν!

Και οι δύο βλέπουν στη γαλανόλευκη, όχι το καθαγιασμένο με αίμα σύμβολο των αγώνων του λαού για εθνική λευτεριά και κοινωνική προκοπή, αλλά το διακριτικό γνώρισμα: του αριστούχου ο ένας, της εθνικής ομοιογένειας ο άλλος!

Και οι δύο κάνουν λάθος! Ο Μητσοτάκης από πολιτική σκοπιμότητα, από εθελοδουλεία.

Δεν είναι τέτοια η περίπτωση του Ιγγλέση. Τα περί εθνικής ομοιογένειας τα έχει απαντήσει σχεδόν δύο αιώνες τώρα, ο Κ. Παπαρηγόπουλος, πατέρας της σύγχρονης εθνικής ιστοριογραφίας, ας μη πάμε πιο πίσω από αυτόν!

Ο κος Ιγγλέσης έχει δώσει πολλά στον κοινό αγώνα κατά των δανειστών και του πολιτικού τους προσωπικού στην πατρίδα μας. Δε συμφωνούμε πάντα, ούτε και χρειάζεται κάτι τέτοιο…

Αλλά, παρά ταύτα, οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.

 

 

Αφήστε ένα σχόλιο