του Γιάννη Κιμπουρόπουλου Στις μικροσυναλλαγές με τους καλούς γείτονες συμβαίνει το τελευταίο δίμηνο κάτι παράδοξο: «Πάρε μου δυο φραντζόλες ψωμί, αν βγεις». «Πάω σούπερ μάρκετ, θέλεις κάτι;» «Α, πάρε μου ένα γάλα». Και γίνεται η δουλειά και η αλληλοεξυπηρέτηση, χωρίς πολλά πολλά, χωρίς βαρύγδουπες
του Όθωνα Κουμαρέλλα Τώρα που σταδιακά θα βγούμε από τις καραντίνες, πολλοί ανησυχούν για το τι θα συμβεί σε περίπτωση που επανέλθει η επιδημία δριμύτερη και πως αυτή η ταλαίπωρη κοινωνία θα αντέξει έναν καινούργιο εγκλεισμό. Έχουν δίκιο! Ωστόσο επιτρέψτε μου να εικάσω, έχοντας μπροστά μου την εικόν









