της Μαρίας Νεγρεπόντη – Δελιβάνη Δεν θέλω, αλλά και δεν μπορώ να πιστέψω ότι το 70% των Ελλήνων συνηγορεί στο να προχωρήσουμε σε διάλογο με την Τουρκία, (αναφέρομαι στα αποτελέσματα της πρόσφατης δημοσκόπηση της GPO) όταν είναι ξεκάθαρο ότι μέσω αυτού θα γίνει ένα «παζάρι» για τον αριθμό των ν
του Γιώργου Παπασίμου Η εντεινόμενη ένταση του υβριδικού πολέμου της Τουρκίας σε βάρος της χώρας μας με τις συνεχείς NAVTEX (με τις οποίες επιχειρεί το de facto γκριζάρισμα μεγάλων θαλασσίων τμημάτων της ελληνικής υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ) και την επιθετική και προσβλητική ρητορεία του Ερντογάν και









