του Γιάννη Κιμπουρόπουλου Υποθέτω -είμαι βέβαιος, δηλαδή- ότι ο τίτλος οδηγεί τον νου σας αλλού. Κάποιοι, όσοι δεν έχουν βαθιά ιστορικά τραύματα ή είναι ιστορικά λωβοτομημένοι, ίσως υποθέσουν ότι θα διαβάσουν κάτι για τον τρίτο γύρο μέτρων στο επόμενο, τρίτο κύμα, της πανδημίας. Αν τον Απρίλιο είχαμ
του Παναγιώτη Ξηρουχάκη «Και να μην υπήρχε Κορονοϊός, ο Μητσοτάκης θα έπρεπε να τον εφεύρει» Δυο λόγοι οδηγούν Μητσοτάκη και Τσίπρα να εργαλειοποιήσουν ακόμα πιο πολύ τον Κορωνοϊό στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία. Ο ένας έχει να κάνει με την ολοκληρωτική οικονομική καταστροφή της Ελλάδας και το γεγ









