Τι αποκαλύπτουν – και γιατί επί 8 μήνες αδράνεια – με επιστολή τους κορυφαίοι Έλληνες, ερευνητές, λοιμωξιολόγοι και επιδημιολόγοι του Γιώργου Σαχίνη Η χώρα από το περασμένο Σάββατο και για τρεις εβδομάδες αρχικά (αν και όλα δείχνουν ότι το “μπες-βγες” θα είναι το νέο μότο ζωή









