Μπορντέλου Εγκώμιον

Μπορντέλου Εγκώμιον


του Νίκου Α. Καραβέλου

«Καταριέμαι», έλεγαν οι Κινέζοι, «να ζήσεις εποχές ενδιαφέρουσες».

Τέτοιες ζούμε, και μην παραπονούμαστε. Υπάρχει μεν φτώχεια, δυστυχία, απελπισία, εγκλεισμός, σκοταδισμός, φασισμός (καθαρός πλέον), κρατική κτηνωδία, «επιχειρηματική» ληστεία και πλείστες άλλες ενδιαφέρουσες εξελίξεις, αλλά υπάρχει και ενδιαφέρον.

Υπάρχει ο κ .πρωθυπουργός του «γερμανικού» κρατιδίου του νότου της Χερσονήσου του Αίμου. Ανήρ «λαβών σπουδάς», όπως αναλάβει το τσιφλίκι του πατέρα του (τουρκικά ciflik), δηλαδή την Ελλάδα, ως νέος γαιοκτήμων, που θα μεταβιβάσει, εν ζωή ή αιτία θανάτου, προς τους δικούς του κληρονόμους, εις τον αιώνα! (δε γλιτώνουμε).

Επειδή απέδειξε την ικανότητα να φυλακίσει ολόκληρο λαό.

Επειδή πέτυχε να εξευτελίσει το Σύνταγμα.

Επειδή κατόρθωσε να παρασύρει ακόμη και τον κ. Κουτσούμπα να γυμνώνεται στις κάμερες, για να επιδείξει το εφοδιασμένο με άδεια υπό αίρεση, εμβόλιο μιας πολυεθνικής.

Επειδή κατάλυσε το δημοκρατικό πολίτευμα, αφού κυβερνά με υπουργικές αποφάσεις.

Επειδή κατόρθωσε, ώστε η Αριστερά να μην τολμά να αποκαλύψει την προδήλως σαθρή επιχειρηματολογία των «ειδικών» του.

Επειδή υπάρχει κίνδυνος τον ξαναψηφίσουμε, για να μπορούμε να βρίζουμε εαυτούς και την επιλογή μας τα επόμενα τέσσερα, τουλάχιστον, χρόνια.

Ω καιροί (O tempora)! Επί κ. Μητσοτάκη του Β, του Ανέμελου, για πρώτη φορά στην ιστορία, από την περίοδο της «Χαλκοκρατίας» μέχρι σήμερα… έκλεισαν τα μπουρδέλα!

Ουδείς το τόλμησε στους αιώνες, ούτε καν το διανοήθηκε, ακόμη και σε περιόδους στυγνής εμμονής, αν εξαιρέσουμε περιπτώσεις βλακώδους πουριτανισμού. Γνωστή γαρ η κοινωνική προσφορά των οίκων τούτων στην ανάπτυξη της πολιτικής, φιλοσοφικής, ποιητικής, επιστημονικής, ακόμη και θεολογικής σκέψης. Αν μη τι άλλο, ο πολιτικός αυτός θα μείνει στην ιστορία (και πρέπει να το φροντίσουμε), ως ο άνθρωπος που έκλεισε τα μπουρδέλα…. Και τα ξανάνοιξε! Δύο τινά μορφολογούν την έννοια της ανυπέρβλητης δυσκολίας: το γκρέμισμα και χτίσιμο του Ναού του Σολομώντος σε τρεις ημέρες, δυνατότητας μόνο του Ιησού και το κλείσιμο και άνοιγμα των Ναών της Αφροδίτης σε έναν χρόνο, ικανότητας μόνο του κ. Μητσοτάκη του Β, του Ανέμελου!

Πράγματι, με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης (και μετά λένε πως οι ερωτικές δουλειές δεν αποτελούν μοχλούς ανάπτυξης μιας χώρας), ανοίγει πάλι ο ερωτικός ορίζων! Η πορνεία (όπως και η δικηγορία) έχει ρίζες που χάνονται στην αρχαιότητα. Σύμφυτη με την εξουσία, δείχνει να την αντιμάχεται. Φαίνεται να εμφανίζεται με τον πρώιμο πρωτόγονο ταξικό διαχωρισμό. (Ν. Καραβέλος «Χωρίς Γραβάτα», εκδ. Γαβριηλίδης, 2014).

Μια σύγχρονη δυτική καταναλωτική κοινωνία δεν ζει χωρίς τα μπορντέλα της. Χωρίς Κοινοβούλιο ζει, (και το απέδειξε η αχρησία της Βουλής, με τη συναίνεση απάντων, βεβαίως και της Αριστεράς, που ανέχεται να ζούμε με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και υπουργικές αποφάσεις, λες και είμαστε σε πόλεμο). Όχι όμως και χωρίς μπουρδέλα. Απόδειξη; Μέσα το μπουρδέλο, έξω η Βουλή!

Θυμηθείτε πως για μήνες ο έρως, αδάπανος ή πληρωτικός, απαγορευόταν με απόφαση Μητσοτάκη, και επιτρεπόταν μόνο ο «ατομικός», καθ’ υπόδειξη γνωστού σεξολόγου που «ασκήτευσε» επί χρόνια στα τηλεμοναστήρια των καναλιών. Στην απόφαση απαγόρευσης είχαν συμβάλλει, θρυλείται, και οι γνωστοί λοιμωξιολόγοι, υπό τον κ. Τσιόδρα, ειδικοί, πλην της επιδημιολογίας, και στα φλέγοντα ζητήματα του «ατομικού έρωτα»!

Ανοίγουν επιτέλους από 7/6/2021 τα μπουρδέλα! Αυτό περίμενε η ελληνική ψυχή καθώς η ερωτική πράξη, λένε, ανεβάζει την μαχητικότητα του ανοσοποιητικού συστήματος. Κι αφού ακόμη δεν επιτρέπεται η εθελοντική ερωτική επαφή, άνοιξε η επί χρήμασι!

Όμως προσέξτε τη σοβαρότητα μιας κυβέρνησης. Δεν τα άνοιξε εκεί στα τυφλά, αλλά με στιβαρούς, επιτέλους, κανόνες λειτουργίας! Αναζητήστε τους στο Τύπο και θα εκπλαγείτε. Εμείς, με τον πλήρη εγκωμιαστικό θαυμασμό μας, θα πούμε μόνο μπράβο στον πρωθυπουργό και τους πασίγνωστους πλέον ιατρούς που τον στηρίζουν. Προσέξτε τη λεπτομέρεια (εκεί μένει ο διάβολος). Έχουμε και λέμε:

1) Πλύσιμο των χεριών πριν την «αφή» με αντισηπτικό!

2) Πιάσιμο (χούφτωμα) επιτρέπεται παντού (θα καθοριστεί πότε με γάντι), αλλά δεν επιτρέπεται η χειραψία! Οι άνθρωποι αγνοούν πως, χιλιάδες χρόνια, κατά την επίσκεψη σε μπουρδέλο δεν συνηθίζονται χειραψίες. (κι εγώ κάπου το άκουσα..).

3) Απαραιτήτως ανοιχτά παράθυρα πλην του επίμαχου χώρου, για αερισμό. Στον «κύριο σεξικό χώρο» άτομα της Πολιτικής Προστασίας, ή του υπουργείου Ανάπτυξης, ή μέλη ειδικής Ανεξάρτητης Αρχής, με βεντάλιες θα «κάνουν αέρα» την ώρα της πράξης.

4) Χρήση μάσκας «που θα μπορούσε να ενταχθεί στο πλαίσιο ερωτικού παιγνίου προκειμένου να γίνει αποδεκτή» (δεν είναι πλάκα, οι άνθρωποι είναι παράφρονες). Επειδή δε το «προφορικό» σεξ δεν γίνεται με μάσκα, θα απαγορευτεί με ειδική ΚΥΑ, σαν κι αυτές που διαχειρίζονται επιτυχώς οι διευθυντές των σχολείων. Το άνοιγμα των σχολείων και των μπορντέλων καθορίζονται, ως γνωστόν, με πανομοιότυπες ΚΥΑ.

5) Όχι στάσεις «που δεν εξασφαλίζουν αποστάσεις» (δεν είναι πλάκα, είναι φαιδροί). Θα επιτραπούν μόνο τα:

-«οπίσθιο εφαπτόμενο»,
-«πλάγιο οπίσθιο εφαπτόμενο»,
-«κάθετο οπίσθιο καρεκλάτο»,
-« πλάγιο στητό επικλινές»,
-«οπίσθιο κάθετο κρεβατικό»,
-«κάθετη και πλάγια κοινή κυβίστηση»
-«ατομικός παν-πιτσιλισμός».

6) Δεν θα επιτραπούν οι «ομοδικίες» (ομαδικό σεξ). Δεν θα επιτραπεί η «τακτική διαδικασία» (αργό σεξ), παρά μόνο τα «ασφαλιστικά μέτρα» (ταχεία ερωτική διαδικασία), μέχρι 15 λεπτά. Αμέσως μετά θα εισέρχονται στο χώρο και θα «αποσυμπλέκουν» τραβώντας ακόμα κι από τα πόδια. Ο αρμόδιος κ. υφυπουργός θα εξειδικεύσει τις λεπτομέρειες.

7) Η συντομότατη επιτρεπομένη ερωτική διάρκεια, θα συμβάλει ώστε να μην δημιουργούνται ανεπίτρεπτες διακρίσεις μεταξύ των εραστών, και να συνηθίσουν την λιτότητα και την εγκράτεια, όπως τόνισε γνωστός λοιμωξιολόγος της Επιτροπής που διακρίνεται και στην ψαλτική, και να μη λοιδωρούνται όσοι δεν μπορούν να τρέξουν ερωτικά παρά μόνο «μικρές αποστάσεις».

Θα είναι χαρά μεγάλη για τον γράφοντα, αυτό το φτωχό πλην ειλικρινές κείμενο , να αποτελέσει, επιτέλους, μέγα εγκώμιο για τον πρωθυπουργό μας και τους ειδικούς για την περίπτωση επιστήμονες, που τον περιβάλλουν και συμβάλλουν στο έργο του.

 

 

Αφήστε ένα σχόλιο