Η Κανονικότητα …
του Ηλία ΑλεξανδρήΜια ακόμα “μνημονιακή” χρονιά φεύγει αφήνοντας πίσω της ακόμα περισσότερη καταστροφή, απανθρωπιά, φτωχοποίηση και ξεπούλημα της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας μας.Βέβαια τα καλοταϊσμένα φερέφωνα στα ΜΜ’Ε’ μιλώντας για το 2018 θα επαναλαμβάνουν σε κάθε ευκ









