Κινδυνεύει η Δεξιά χωρίς την Αριστερά;
του Στέλιου Ελληνιάδη Ολες οι κοινωνίες είναι άνω-κάτω. Η δυσαρέσκεια ποτέ δεν ήταν τόσο μεγάλη, εκτεταμένη και διαρκής σε ολόκληρη τη μεταπολεμική περίοδο. Και για πρώτη φορά είναι τόσο διάχυτη, για πρώτη φορά είναι τόσο υπερκομματική. Αλλά είναι και η πρώτη φορά που δεν υπάρχει η Αριστερά να την α









