Κυβερνητικός κατήφορος και το «δούλεμα» Σαμαρά…
Η Βουλή, όπως έχουμε αναλύσει κουραστικά, είναι το παραπλανητικό «δημοκρατικό» ντεκόρ των νέων αποικιοκρατών. Δηλαδή η «δημοκρατική» διακόσμηση της νέας κατοχής μας: Κατοχή στις δυνάμεις του 4ου Ράιχ… Γι αυτό βλέπουμε ότι στα Μεγάλα και ΟΥΣΙΩΔΗ ζητήματα (Εθνικά, Κοινωνικά, Πολιτικά) τα κόμματα ΣΥΝΑΙ









