του Πέτρου Παπακωνσταντίνου «Ενα πράγμα είναι βέβαιο: ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αισθάνεται πιο άνετα με τον Βορειοκορεάτη δικτάτορα Κιμ Γιονγκ Ουν… παρά με τους Ευρωπαίους, Ιάπωνες και Καναδούς συμμάχους του». Με αυτά τα λόγια η σύνταξη της γαλλικής Le Monde συνόψιζε την ιδιάζουσα συμπ
του Κωνσταντίνου Κόλμερ Την ώρα που ως χώρα πάμε να δημιουργήσουμε (άλλο ένα) πρόβλημα, της «βορείου Μακεδονίας», με την κατάπτυστη συμφωνία «Αθηνών-Σκοπίων» (Sic), ο Αμερικανός πρόεδρος Τραμπ επιλύει εκείνο της Βορείου Κορέας. Είναι φιλοπαίγμων η Ιστορία. Όσον αφορά στους ιδικούς μας Ταλεϋρανδίσκου







