του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου Παρακολουθώ τη συζήτηση για τη ψήφο των αποδήμων. Με έχει τρομάξει η μνησικακία που βλέπω και η καχυποψία. Βλέπω διαρκώς υποτιμητικές αναφορές στους απόδημους. Ότι είναι μακριά, ότι δεν μπορούν να έχουν άποψη, ότι τί θέλουν και ανακατεύονται. Μόνο που ξεχνάμε το βασικό. Μ
«Η Τουρκία είναι πλέον στην πραγματικότητα η μόνη χώρα στον πλανήτη που έχει ανυψώσει την ιδέα του ιστορικού αναθεωρητισμού στο επίπεδο μιας νέας κρατικής ιδεολογίας. Ενώ οι Τούρκοι ρίχνονται με το γιαταγάνι όχι στους πάντες γύρω τους, αλλά μόνο σε όσους είναι πιο αδύναμοι, εντούτοις, στον κατάλογο









