του Λευτέρη Χαραλαμπόπουλου Δεν φτάνει που έχουμε όλους τους μπελάδες μας με την πανδημία, έχουμε και τους Συριζαίους να προσπαθούν να κάνουν αντιπολίτευση με αφορμή την πανδημία. Και να οι ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου, και να οι καταγγελίες και να τα ποσταρίσματα στο tweeter και το facebook από
της Μαρίας Νεγρεπόντη Δελιβάνη Όταν κάποτε φθάσει στο τέλος της αυτή η τρομακτική όψη του κορωνοϊού, που απειλεί τη ζωή μας, η υφήλιος θα έρθει αντιμέτωπη με μια άλλη πλευρά του, εξίσου φοβερή. Αυτή δεν θα θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ύπαρξή μας, αλλά σε δεινή δοκιμασία τον τρόπο ζωής και το βαθμό ευη









