Ζούμε στην εποχή της «ατομικής ευθύνης». Για όλα -και κυρίως για τα της πανδημίας- φταίνε οι πολίτες. Όμως οι «υπάλληλοι» του συστήματος (πρωθυπουργοί, υπουργοί, γενικοί γραμματείς, βουλευτές, ειδικές επιτροπές, π.χ. ΤXΣ-ΤΑΙΠΕΔ) πρέπει να έχουν ασυλία για τη διεκπεραίωση τόσων «αποστολών» και «έργων
του Δρ Ιωάννη Θ. Μάζη (Το κείμενο υπό την παρούσα μορφή έχει γίνει δεκτό προς δημοσίευση στο ψηφιακό Επιστημονικό Περιοδικό του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, CIVITAS GENTIUM) Περίληψη Να διευκρινισθεί εξ αρχής ότι το









